.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف نام شهید از یک مدرسه در فریدونکنار
حذف نام شهید از یک مدرسه در فریدونکنار

افتتاح مدرسه شهیداحمد سلطانی با نام مدرسه ابتدایی شش کلاسه و دو طبقه مهندس  کرم رمضانی در سکوت کاسبکارانه!
به گزارش سوژه نیوز: این مدرسه ابتدائی در روستای شیرمحله و در سال 1363با نام شهید فعالیتش را آغاز کرد .

پایگاه اطلاع رسانی پانا به نقل از سایت آموزش و پرورش خبر افتتاح مدرسه ابتدائی در بخش دهفری شهرستان فریدون کنار را با کد 175423 و نام کرم رمضانی منتشر کرد.

پانا در این خبر آورده : افتتاح مدرسه خیرساز کرم رمضانی در شهرستان فریدون کنار روستای شیرمحله باحضور خانواده های شهدای ،امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سیّدمحمود جلالی ، امیری مدیرکل آموزش و پرورش و شیرزاد مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران ،معاون فرماندارعصمتی و جمعی از مردم ، خیرین مدرسه ساز، شوراهای شهر و روستا و مسئولین شهرستان برگزار گردید.

خبرگزاری فوق در مورد حاشیه هایی که در خصوص نام و ساخت این مدرسه و اعتراض رسانه ها و مردم منطقه به ویژه خانواده شهید  اشاره نکرده است.

سابقا برخی از رسانه های استان از حذف نام شهید در این مدرسه مطالبی منتشر نمودند ولی بعد افتتاح مدرسه و حذف نام شهید سکوت را در دستور کار قرار داد.

گفته می شود:روز پنج شنبه 19 دیماه مدرسه مد نظر که مزین به نام شهید بود به دلیل تقبل هزینه نوسازی، توسط مسئولان اداره شهرستان تعطیل شد و مدرسه نو ساز با تابلویی خیر مدرسه ساز در دو طبقه و شش کلاس فعالیتش را آغاز کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1392
این خبر کاملاً از نادرست است و بیشتر تسویه حساب شخصی هست چون مدرسه جدید در کنار مدرسه قدیم ساخته شده و شرط حضور خیر در آن منطقه ذکر نام خودش بود و ضمنا مدرسه دیگری با رضایت کامل خانواده شهدا این روستا بنام شهید سلطانی نام گذاری شد
جانباز 28 دي 1392
سلا و تشكر از همه خيرين مدرسه ساز مخصوصا اين خير بزرگوار. اما يك سؤال اجر شما خيرين در فرداي قيامت براساس آيات و روايات زيادتر است يا اجر يك شهي؟ پس خير محترم اگر با نامه كتبي و توافق رسمي خودت كه اين كار خدا پسند را انجام دادي تكميل كني و نام شهيد را بر روي اين بنا بگذاري آيا اجر عظيمي نخواهي داشت؟ انشالله از پيشنهاد اين حقير كه اصلا نه شما را مي شناسم و نه آن شهيد ونه هيچ يك از خانواده و وابستگان طرفين را، ناراحت نشده باشي. بيا و شما كه با خدا معامله كردي معامله‌ات را در گمنامي خود تكميل كن آن‌گاه يقينا وساطت بانوي دو عالم زهراي اطهرا شامل حالت مي‌شود. خود داني.خدا نگهدار
رضا 28 دي 1392
كاش جناب آقاي كرم رمضاني خيرمدرسه ساز بزرگوار با موافقت نام شهيد احمد سلطاني براي مدرسه، از امتحان بزرگ اخلاص در عمل نزد خداي متعال سربلند بيرون مي آمد.آقاي رمضاني هنوز هم دير نشده ،اين ثواب بزرگ را از دست نده.
خواننده 28 دي 1392
مرد باش بنویس..

بهشهر که افتضاح تر از اونجا هست...

بهشهر 22 شهید فرهنگی داره ولی هنوز بعضی از این شهیدان مدره سه ای به نام آنها نیست....

معلم شهید سید جلال باقری......در روستای پر برف در سال 63-64 -65 معلم بود...و به درجه رفیع شهادت رسید ....

ولی در کمال تاسف هنوز مدرسه ای به نامش در بهشهر ندارد.......


خدا مسئولین ما را بیدار کند...
نا شناس 28 دي 1392
باسلام خلایق هر چه لایق بنده خدایی از اداره یک مدرسه 250 نفره ابتدایی عاجز بود عز خیر سر یک داد و هاوار بر سر یه فرماندار اصلاح طلب دوره خاتمی در گردهمایی مدیران مدرسه وصولگرایان از هل حلیم ایشونو فرستادند که همینها هم الان پشیمانند حالا این اقا عضو شوراست الانش هم اگه یک مسئولیت فردی کوچک به ایشون بدهند از توانش خارج است
نا شناس 28 دي 1392
برادر عزيزم با فرض صحت مطلب فوق مي دانستم كه راه شهدا روز به روز در حال فراموشي است ولي حذف نام شهيد به اين سرعت باور كردني نيست خدايا مر گ ما برسان تا شاهد اين بي احترامي نباشيم دكتر بهرام .... انگلستان
بحری 28 دي 1392
در دوران دولت احمدی نژاد برای یک اعدامی شیطان صفت مراسم تشییع جنازه بزرگی گرفتند و وی را در گلزار شهدائی که در حال به سازی بوسیله بنیاد شهید فریدونکنار بود و شهرداری هم با نصب تابلوئی، دفن اموات را ممنوع اعلام کرده، در چند متری مزار سردار شهید حاج بصیر دفن کردند.
حقگو 29 دي 1392
چند سال پیش در روستای جامخانه از توابع نکا اولین مدرسه که بنام شهید محمد باقری بوده بدلیل بهسازی توسط یک باصطلاح خیر!!!بنام آرش تغییر نام یافت. جالب اینجاست که شهید باقری در دبیرستان سعدی ساری از محصلین ممتاز بوده و جالبتر اینکه موقع امتحان به هیچکس تقلب نمیداد و مهمتر از همه اینکه این شهید بزرگوار اولین شهید این روستا بوده که متاسفانه آموزش و پرورش نتوانست این یادگار را حفظ نماید.
دوستان ، انقلاب بوقوع پیوسته بهمن 57 شروع تحقق آن در سال 42 بوده یعنی تقریبا 15سال قبل از 57،این بدان معناست که انقلاب شکوه مند اسلامی یکشبه اتفاق نیفتاد بلکه در طی این دوران چه جوانها در گمنامی در شکنجه گاههای ساواک بشهادت رسیده و چه خون دلها خورده شد.
جان مطلب اینکه زبانم لال برای از بین بردن ویا کمرنگ کردن تاثیر انقلاب شاید بهمین مقدار زمان لازم باشد،فعلا از ظواهر ارزشمندی که یادآور انقلاب بوده شروع کردن فردا تئوری و بنیان انقلاب را به نقدو انکار و الاآخر........ ، بگمانم دوز قرص خوابی رو که مسئولین برای خواب راحت شبشان میخورند کمی زیاده که صبح هم بیدار نمیشوند!!!
بعنوان یک رزمنده و ایثارگر بیمقدار خواهشم اینه که بعضیها اینقدر سنگ خیرین رو بسینه نزنند چرا که آنها نیازمند این عمل خیرند، اگر به جایگاه و قدرت جمهوری اسلامی اعتقاد داریم و برای آن چه خونها نیز ریخته شد، ارتقاء امور مربوط به آموزش و رشدنسل آینده بعهده دولت میباشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.